Kalendarz wydarzen marketingowych 2023

Kalendarz wydarzeń marketingowych to doskonałe narzędzie zarówno dla firm, jak i reklamodawców. Zapewnia menedżerom przegląd przeszłych i obecnych strategii promocyjnych i może pomóc firmom w planowaniu przyszłych działań. Zasadniczo ten raport pomaga firmom rozwijać się poprzez promowanie sprzedaży i tworzenie miejsc pracy w obszarach ogarniętych kryzysem gospodarczym, gdzie właściciele firm nie mogą podróżować w celu samodzielnego promowania sprzedaży. Poznajmy najpopularniejsze wydarzenia w nadchodzącym roku.

Jak planować publikacje wydarzeń marketingowych?

Odpowiedź jest prosta – bo nam wygodnie. Niektóre osoby używają fizycznego arkusza kalkulacyjnego, podczas gdy inne wybierają narzędzie innej firmy lub internetową wersję Arkuszy Google, co jest szczególnie przydatne podczas udostępniania kalendarza różnym osobom w zespole. Ważne jest, abyś działał konsekwentnie i planował swoje działania z wyprzedzeniem, abyśmy mogli utrzymać systematyczną komunikację. Nie można przy tym zapominać o elastyczności – szczególnie w odniesieniu do tego, co dzieje się w mediach, na rynku czy w ogóle na świecie, bo to są świetne źródła inspiracji dla RTM.

Kalendarz Świąt nietypowych

Czy wiesz, że 26 lutego to Dzień Dinozaura, 12 kwietnia to Dzień Czyszczenia Okien, a 17 września to Dzień Wdzięczności Żony? W zależności od tematyki strony firmowej w mediach społecznościowych możesz z powodzeniem wykorzystać te święta do zaangażowania społeczności. To świetna okazja, aby podzielić się ciekawostką, żartem lub twórczym odniesieniem. Dlatego prosimy o jak najczęstsze korzystanie z naszego kalendarza w mediach społecznościowych. Niezwykły Kalendarz Świąteczny 2023 to specjalny kalendarz marketingowy, który pomaga specjalistom ds. mediów społecznościowych i content managerom w codziennej pracy, np. w przygotowaniu planów startów. To także świetne narzędzie do organizowania specjalnych promocji w okresie świątecznym, które mają jakiś związek z Twoją firmą.

Dzięki kalendarzowi marketingowemu 2023 możesz trzymać rękę na pulsie roku i łączyć ważne daty w swojej branży, aby przeżyć najważniejsze momenty roku ze swoimi klientami. Co więcej, przy odpowiedniej uwadze i monitorowaniu sytuacji, możesz zaprezentować świetny marketing w czasie rzeczywistym, który ma duże szanse na rozprzestrzenienie się.