Interesujesz się marketingiem? Sięgnij po podcasty!

Podcasty cieszą się coraz większą popularnością. Mogą być rozrywką lub źródłem wartościowej wiedzy. Przykładem nagrań, które są merytoryczne, są podcasty o marketingu.

Do słuchania w dowolnym miejscu 

Podcasty są wygodnym medium, pozwalającym na słuchanie interesujących nas treści w dowolnym momencie dnia. Podczas sprzątania, w drodze do pracy, na zakupach lub podczas spaceru. Zawsze wtedy, kiedy masz chwilę, podczas której twoja głowa nie jest zajęta. Podcasty o marketingu lub dowolnej innej tematyce mogą zapewnić ci rozrywkę, lub poszerzyć twoją wiedzę w danej dziedzinie. Słuchanie podcastów jest świetnym sposobem na zdobywanie nowych informacji, bez konieczności skupiania się na jednej czynności, jak ma to miejsce np. przy czytaniu artykułów lub książek. Warto również mieć świadomość, że wiele osób lepiej zapamiętuje podczas słuchania, niż podczas czytania. Oznacza to, że po przesłuchaniu podcastu, prawdopodobnie będziemy pamiętać więcej, niż gdybyśmy przeczytali artykuł na ten sam temat.

Nie tylko dla osób z branży

Podcasty o marketingu

Szukając podcastów dla siebie, możemy kierować się ciekawością, chęcią pogłębienia informacji na temat swojej branży, sympatią do prowadzącego lub zwyczajną chęcią dowiedzenia się czegoś nowego. Podcasty o marketingu mogą dostarczyć wiedzy w przystępny, lub bardziej specjalistyczny sposób. Te pierwsze bez problemu trafią do szerokiego grona odbiorców, złożonego z osób, które po prostu interesują się marketingiem. Natomiast podcasty zawierające większą ilość branżowego słownictwa, wymagające znajomości podstaw marketingu, skierowane są zazwyczaj do osób pracujących w branży. Z podcastów można dowiedzieć się wielu ciekawych informacji, a także nowości ze świata konkretnych branż, np. marketingu. Śledzenie kolejnych odcinków pozwala na pogłębienie swojej wiedzy i bycie na bieżąco z najważniejszymi informacjami.