Grafika Google i jak je wykorzystać w strategii marketingowej

Algorytmy wyszukiwarki Google stale się rozwijają. W związku z tym firmy muszą być na bieżąco z najnowszymi trendami, aby optymalizować swoje strony internetowe i strategie marketingowe. W internecie aż roi się od informacji na temat nowego algorytmu wyszukiwania wizualnego Google i tego, jak wpływa on na lokalne usługi SEO. Zmiana weszła w życie 25 lipca 2018 roku, dzięki czemu obrazy i wideo są ważniejsze niż kiedykolwiek, jeśli chodzi o widoczność Twojej witryny w Google.

Istnieje wiele sposobów na zoptymalizowanie witryny pod kątem nowego algorytmu rankingu wizualnego – w tym użycie konkretnych typów grafik zwanych grafikami Google lub dodanie odpowiednich obrazów do postów na blogu. Ale dlaczego? Czytaj dalej, aby dowiedzieć się wszystkiego, co musisz wiedzieć o grafikach Google i o tym, jak mogą one pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Czym są grafiki Google?

Grafika Google to obrazy, które są używane do poprawy rankingu strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Podczas gdy możesz być zaznajomiony z terminem „SEO” (search engine optimization), „GOOGLE graphics” jest często używany do opisania obrazów, które są specjalnie zaprojektowane, aby zwiększyć ranking Twojej strony w Google. Grafiki Google są statycznymi obrazami używanymi jako treść wizualna w celu zapewnienia widoczności i rankingu Twojej strony w Google.

Można je wykorzystać na wiele różnych sposobów, w tym jako obrazki wyróżniające dla wpisów i stron bloga lub w reklamach. Możesz stworzyć te obrazy samodzielnie lub zatrudnić projektanta, który zrobi to za Ciebie, jeśli nie czujesz się komfortowo z tym procesem. Więcej o Grafika Google, dowiesz się z https://sempai.pl/blog/jak-pozyskiwac-wiecej-uzytkownikow-z-google-grafika/.

Dlaczego grafiki Google są ważne?

Przejście do wizualnej wyszukiwarki sprawiło, że obrazy stały się nowym linkiem. Ponieważ algorytmy Google są teraz przede wszystkim wizualne, wykorzystanie grafiki jest niezbędną częścią Twojej strategii marketingowej. Włączając grafiki Google do ogólnej strategii marketingowej, możesz zwiększyć zaangażowanie klientów i pomóc w rozwoju swojego biznesu. Obrazy Google to potężne narzędzie, które, jeśli jest używane prawidłowo, może przyciągnąć więcej odwiedzających i zwiększyć organiczne rankingi wyszukiwarki Twojej witryny.